0 Gardados para despois

Gas Natural pretende eliminar a atención ao cliente en galego e desde Galicia

Redacción | @prazapublica

Gas Natural Fenosa decidíu eliminar a atención o cliente da comercializadora Unión Fenosa Comercial dende o vindeiro 1 de xuño de 2013, facendo desaparecer dita comercializadora, e trasladando os clientes da mesma a Gas Natural Servicios, segundo denuncia o comité de empresa de Teleperformance, que presta este servizo á compañía catalá.

"Os galegos deixarán de ter a posibilidade de seren atendidos en galego", advirte o comité

"A atención ao cliente de Unión Fenosa Comercial préstase dende Galicia a todo o territorio estatal, mentres que non é así no caso de Gas Natural Servicios", aclara o comité de empresa nun comunicado, no que explica que deste xeito os galegos "deixarán de ter a posibilidade de seren atendidos en galego", xa que Gas Natural Servicios non presta este servizo. "Isto sucederá cos servizos de avarías que se prestan a todos clientes en Galiza en breve se non poñemos remedio", advirte.

En Teleperformance A Coruña prestan servizos de atención ao cliente para Gas Natural Fenosa 311 persoas, dedicadas a varios departamentos. No caso concreto de Unión Fenosa Comercial, 105 persoas "están a preguntarse que vai acontecer cos seus postos de traballo a partires do 1 de xuño, e máis ante a falta de información que están a sufrir por parte da empresa Teleperformance", engaden os representantes dos traballadores.

Segundo o comité, a propia Teleperformance trasladou o persoal afectado que o Grupo Gas Natural Fenosa está "altamente satisfeito co servizo que se presta dende A Coruña", e que ambas as dúas empresas tentarán de "minimizar o impacto da decisión empresarial sobre o persoal". No entanto, os traballadores denuncian que a día de hoxe "aínda non está concretada ningunha medida que poida garantir os postos de traballo ou minimizar o impacto sobre deles". "Tampouco se descarta que medidas coma esta se tomen no futuro para o resto de servizos que se lle prestan ao cliente", insisten.

Os traballadores de Teleperformance preparan xa mobilizacións para as vindeiras semanas

"Desexaríamos que a valoración tan positiva que se fai do noso traballo viñese traducida na conservación dos nosos postos de traballo e non só en louvanzas sobre o noso desempeño", reivindican. Na última reunión que mantivo a empresa co comité, Teleperformance segue sen aclarar medidas concretas, "deixando patente a súa desconsideración cara ao persoal".

Ante esta situación, o comité de empresa xa convocou distintas mobilizacións, a primeira delas de delegados o vindeiro 7 de maio ás 12 do mediodía diante da sede de Gas Natural Fenosa na Coruña, na rotonda da Agrela. O día 14, tamén os delegados se concentrarán diante da sede de Teleperformance na rúa Newton.

"As empresas punteiras e representativas de Galicia van desaparecendo ou deslocalizándose", lembra o comité

"As empresas punteiras e máis representativas de Galicia van desaparecendo ou deslocalizándose; coa venda de Unión Fenosa vemos como os nosos recursos naturais xeran beneficios e dividendos fóra de Galicia sen deixar beneficio aquí", denuncia o comité, que cre que agora "nos toca presenciar como se levan tamén os postos de traballo das empresas colaboradoras que foron creados en paralelo ao crecemento da antiga Unión Fenosa".

Coa túa achega fas posible que sigamos publicando novas coma esta.