"Calquera empresa pode triunfar apoiándose en medios sociais con xente nova"

Imaxe do público asistente á edición 2011 de Compostweets © Compostweets

Este venres celébrase en Santiago a terceira edición de Compostweets, o Encontro Anual do Social Media en Galicia, que nesta ocasión xirará ao redor dos negocios en internet, o emprendemento online e o marketing dixital. Celebrarase no Centro de Novas Tecnoloxías de Galicia (CNTG). A entrada será libre e poderase seguir a través de streaming.

Rodolfo Carpintier será o encargado de inaugurar o evento. Este visionario, que apostou por plataformas como Tuenti e BuyVip cando non eran máis que proxectos en fase inicial, compartiu este venres un almorzo previo á celebración do Compostweets 2013, organizado pola Axencia de Deseño e Comunicación Lúdica7, para desentrañar as claves da súa obra Internet pode salvar a túa empresa... ou afundila. Nela conta a historia dunha empresa familiar dun sector a priori nada tecnolóxico, como o dos marcos para cadros, que conseguiu grazas á revolución da nova xeración despegar e triunfar grazas á web 2.0. Os pasos a seguir, segundo o experto, serían "cambiar o chip", para empezar, e "pensar en positivo". Os empresarios deben facer ademais un "formulación innovadora, e un persoal plural, non debe ser de xente coas mesmas características". Na variedade está o gusto, e para o economista, tamén o triunfo, cun cadro de persoal que fale distintos idiomas, con experiencia no mundo dixital e que, sobre todo, divírtase ao ir traballar.

A segunda parte de Compostweets 2013 é a do Business Web, un espazo no que se lle dará voz a cinco emprendedores para explicar o seu proxecto de negocio en internet. O blogueiro tecnolóxico David Serantes, CEO de Serantes&Cía; Manuel García, director de operacións de la red Unio; José Manuel García Pérez, director de Innova Idiomas; o avogado 2.0 Enrique Soria, de Movendo; e José Luis Cabarcos, director xeral de IFFE; son os titores que acompañarán os emprendedores na preparación dos seus proxectos para ser presentados no Business Web. A mellor idea terá como recompensa un curso de e-commerce coa Escuela Europea de Negocios da man da Asociación de Jóvenes Empresarios de Galicia (AJE Galicia). A última das intervencións de Compostweets 2013 correrá a cargo de Rubén Bastón, Social Media & SEO Director en Elogia, que exporá as claves de O marketing dixital como acelerador das vendas online.

Imaxe do público asistente á edición 2011 de Compostweets © Compostweets

Grazas ás socias e socios editamos un xornal plural

As socias e socios de Praza.gal son esenciais para editarmos cada día un xornal plural. Dende moi pouco a túa achega económica pode axudarnos a soster e ampliar a nosa redacción e, así, a contarmos máis, mellor e sen cancelas.