- Crítica
- Cultura
O cura que non era bo nin malo, era galego
Alfredo Pardo debulla Tanta paz leves…, o novo cómic de Tomás Guerrero, sacado ao mercado por Demo Editorial.
Chantada celebrou as II Xornadas sobre o seu 'Folión de Carros'
O pasado sábado celebrouse no Auditorio Municipal de Chantada a segunda edición deste encontro organizado pola Asociación Cultural Amigos do Folión, que afondou nas orixes e características desta tradición
A tradición arrastrada polo Folión de Carros de Chantada
REPORTAXE | A vila chantadina celebra esta din de semana a súa singular mostra de etnografía popular de orixe gremial e iniciada hai séculos. Alfredo Pardo debulla a historia e características desta tradición, declarada Festa de Interese Turístico en 2002
As viñetas de terror comezan a falar galego
O artista coruñés Juan Carlos Abraldes inicia con A Tumba do Terror un Samaín cheo de pesadelos e pavor encerradas en viñetas. Un traballo pioneiro na B.D. galega do xénero do terror.
Viñetas nas aulas: Avances aos poucos
Moito tempo estivo a novena arte estereotipada, condenada vilmente ao limbo do infantil e xuvenil. Afortunadamente xa se empeza a ver con certa normalidade a introdución do xénero tebeístico na docencia a través de charlas, talleres e exposicións. Un testo de Alfredo Pardo
Cando Castelao plaxiou a Manuel Pardo
Alfredo Pardo analiza nesta recensión O inferno do debuxante, de Kiko da Silva (Premio Castelao de Cómic 2014), unha obra que reflexiona sobre os límites da autoría e o xénero da banda deseñada
Homicidios eruditos
En Eu, asasino (Norma Editorial), a crónica dramática de Antonio Altarriba e os esbozos goyescos de Keko elevan o abxecto como depuración artística. Recensión de Alfredo Pardo
'Bukowski' de Matthias Schultheiss. A idiosincrasia da América profunda.
Alfredo Pardo fálanos desta novela gráfica, un conxunto de relatos sucios e sórdidos nun formato igualmente underground. En Qadrinhos, o blog de banda deseñada de Praza.
Un século de cinema en Chantada
Mentres o Titanic zarpa a unha viaxe sen retorno, en Galicia os movementos das clases populistas son reflectidas no agrarismo e as mobilizacións campesiñas. Conflitos e reivindicacións nunha etapa de loita antiforal e anticaciquil para intentar modificar a orde económica. Neste continuísta panorama de identidade no mundo rural, iníciase unha desestruturación social co fenómeno migratorio e xorde unha nova expresividade cultural de imaxes mudas en fluxo.
A sombra de Drácula na Coruña
A Fundación Seoane acolleu hai unhas semanas, no marco da mostra Drácula, un monstro sen reflexo un encontro draculiano que afondou na importancia do mito vampírico cando fan cen anos da publicación da novela de Bram Stoker