Voltar

Cultura

  • Teatro en 140 caracteres e en tempo real

    Amores Prohibidos 2.0, a última obra de Chévere, leva o teatro ás redes sociais do 23 ao 27 de abril. A historia, unha versión de Romeo e Xulieta co conflito lingüístico como contexto, é narrada e desenvolvida por alumnos do IES A Cachada de Boiro a través de videos en youtube e valéndose de Facebook, Tuenti e Twitter. É a primeira experiencia deste tipo no Estado.

  • A arte chega ao furancho

    Arte no galpón. No antigo galiñeiro, transmutado en cubo branco que nace da terra. Nun remolque no medio da floresta. Arte pendurada das árbores, en diálogo co paso do tempo. Pouco glamour, mais moitas ideas. Moita vontade de facer cousas, de ofrecer aos artistas un espazo intermedio entre os grandes contedores institucionais e as galerías. Así pode definirse FAC Peregrina, o Furancho da Arte Contemporánea que acolle a parroquia compostelá da Peregrina.

  • Anxo Lorenzo cre “esaxerado” falar de "crise" no CDG, como afirmou Guede

    O secretario xeral de Cultura rexeita falar de "crise" no Centro Dramático Galego “porque é algo esaxerado”. Para Lorenzo “o único que ocorre é que houbo un cambio na dirección, había unha directora e agora hai outro”. Non quixo tampouco valorar as declaracións de Guede nas que cualificaba de “mentira repetida” o nomeamento da súa predecesora, Blanca Cendán.

  • This is not a film: Prohibido dicir 'Acción!'

    This is not a film é o contestatario e ousado exercicio metafílmico, a materialización dunha non-película por parte dun director, Jafar Panahi, a quen se prohibe facer películas, un subversivo e loable acto de resistencia contra a opresión dun réxime totalitario e intolerante. Un proxecto tan arriscado e clandestino que, di a lenda, logrou atravesar as fronteiras de Irán e chegar ata Cannes nun pen-drive agochado no interior dunha torta. Unha colaboración d'A Cuarta Parede.

  • Manuel Guede regresa “dixitalmente” á dirección dun CDG que “non é a casa de todos”

    O novo director, que xa ocupou o cargo nos gobernos de Fraga, afirma que  buscará recuperar “os principios fundacionais” da institución, asegura que o concurso público de Blanca Cendán foi “unha mentira repetida” e anuncia que en quince días explicará as súas liñas de traballo no que non haberá espazo para “experimentos” e no que habera un diálogo con Portugal.

  • “O xénero experimental é tan vello coma o cinema. Foron as salas comerciais as que se afastaron del”

    Que Marcos Nine estea a presentar o seu filme La Brecha no Festival Internacional de Cine Independente de Bos Aires (BACIFI) é unha proba máis de que o Novo Cinema Galego non é só unha etiqueta, senón unha realidade que está a dar os seus froitos. E aínda máis. É un síntoma de que o cine experimental atopou o seu espazo no noso país. “O que está a pasar é que, por unha vez na historia, non chegamos con retraso, senón ao mesmo tempo que os demais, con autores de éxito internacional como Óliver Laxe ou Xurxo Chirro”, salienta o crítico Martin Pawley.

  • Leo Bassi 1 - Conde Roa 0

    Coa dimisión do alcalde compostelán polas súas débedas con Facenda péchanse quince días dun espectáculo que pouco axudou á imaxe da cidade. No especial dedicado a este tema podedes seguir a evolución dos acontecementos, dende a prohibición de que Leo Bassi actuase no Teatro Principal, as revelacións sobre o fraude cometido por Conde Roa ou o acto convocado polo cómico italiano no Obradoiro, que podedes ver neste vídeo.

  • “Non podemos resignarnos e deixar que só fagan cine os homes”

    Das películas rodadas entre o 2000 e o 2006, só o oito por cento foron dirixidas por mulleres. A representación feminina acadou un 20 por cento na montaxe, fronte ao 37 por cento na interpretación. Son algúns datos recollidos no estudo Cine y género en España, impulsado pola Asociación de Mulleres Cineastas e dos Medios Audiovisuais (CIMA). Tamén o Dicionario de Cine de Galicia 1896-2008' amosa un cativo número de nomes de mulleres realizadoras.