Angrois: traxedia en Compostela
O xuíz ve "insuficiente" a seguridade do treito no que descarrilou o Alvia
O instrutor da causa do sinistro de Angrois cita como imputadas as persoas encargadas dos sistemas de seguridade entre Ourense e Santiago
AGE pide que o Parlamento sexa acusación popular polo accidente do Alvia
Alternativa Galega de Esquerda pediu este luns que o Parlamento galego se presente como "acusación popular" polo accidente de tren en Angrois.
O Goberno do Brasil adía a licitación do tren de alta velocidade entre Río e São Paulo
Renfe, membro do consorcio español que opta ás obras, parapétase en que os trens Alvia non son alta velocidade para non ficar excluída a causa do accidente ferroviario de Compostela
Ana Pastor anuncia cambios para evitar outro accidente, pero non recoñece erros
A comparecencia da ministra de Fomento non achegou grandes “novidades” sobre as causas do accidente. A ministra anunciou un paquete de 20 medidas pero os grupos da oposición seguen reclamando unha comisión de investigación e "responsabilidades políticas"
Renfe e Adif botan balóns fóra e defenden a seguridade do tren accidentado
Moitas cifras e informacións coñecidas e poucas explicacións sobre as causas do sinistro nas comparecencias no Congreso dos presidentes de ambas as dúas empresas. Confirman que o treito carecía de ERTMS e responsabilizan ao goberno socialista de ter adoptado esta decisión en 2010.
24 de Xullo: S.S.S
Praza PúblicaAs 20 preguntas que deben responder os responsables de Fomento, Adif e Renfe sobre o accidente
Os presidentes de Renfe e Adif, Julio Gómez-Pomar e Gonzalo Ferre, comparecerán este xoves no Congreso. A ministra de Fomento, Ana Pastor, farao o venres. Cada día aumentan las incógnitas sobre o sinistro.
O BNG presenta unha batería de preguntas no Congreso sobre o accidente de Angrois
A formacíón demanda unha comisión de investigación transparente, plural e independente e pide información sobre a seguridade do tren Alvia Madrid-Galicia e sobre o trazado da alta velocidade no tramo en que ocorreu o sinistro.
ERTMS en España: unha torre de Babel ferroviaria con problemas de comunicación
Seis multinacionais repartíronse ese investimento de Renfe e Adif, e mantéñense as dificultades para que os seus equipos sexan compatibles entre si nos 1.786 quilómetros instalados
A corresponsabilidade do accidente
Xoán Antón Pérez-Lema"Consumiuse o drama de outros, invadiuse a súa intimidade "
Miguel Anxo García Álvarez é especialista en Psicoloxía Clínica do Hospital Clínico de Santiago. Foi presidente do Colexio de Psicólogos e publicou varios traballos sobre os impactos e consecuencias psicolóxicas de catástrofes nas poboacións dende o Casón ao Prestige.