Twain en Camelot
Armando Requeixo reseña a publicación en Kalandraka de Un ianqui na corte do rei Artur, o divertido clásico de Mark Twain.
Armando Requeixo reseña a publicación en Kalandraka de Un ianqui na corte do rei Artur, o divertido clásico de Mark Twain.
Niquelarte, o blog de Patrimonio de Praza Pública, fala hoxe de guindastres: símbolo, pasado, presente e futuro? da cidade de Vigo.
O xoves comeza o Optimus Primavera Sound con Nick Cave, The Breeders, Deerhunter, Blur, Grizzly Bear ou My Bloody Valentine como estrelas. Milleiros de galegos e galegas volverán baixar até o Douro seguindo a música.
O Festival de Cans vén de anunciar os seus gañadores e gañadoras á falta de coñecer os premios do público ás mellores curtametraxes de ficción e de animación.
Este venres proxéctase en Ourense este documental producido por Alba Casas e coproducido por Aira Studio sobre a vida de Ana, unha nena de Valdoviño con problemas de saúde.
Son os nomeados na categoría de mellor álbum en lingua galega, nuns galardóns que teñen a John Talabot, Niños Mutantes, Hidrogenesse ou La Bien Querida como favoritos e a Xoel López candidato a dous galardóns. Os gañadores serán escollidos por votación popular dos internautas.
Este mércores proxectarase tamén o documental Fraga e Fidel, sen embargo, de Manuel Fernández-Valdés, presentarase a revista oficial do festival, CanZine, e haberá un pase do filme Ciudadano Cans, sobre o nacemento do festival, con coloquio posterior co director do festival e os seus fundadores
Ao longo deste martes a banda repartirá de balde cinco entradas dobres que están agochadas nalgún lugar de Lugo, Ourense, Compostela, Vigo e A Coruña. Ordes acollerá este venres o concerto de presentación de Jard Rock con Fe.
Un bus urbano acolle a presentación de 'Música en branco', proxecto que recolle e difunde a memoria sonora do popular barrio coruñés da Agra do Orzán. Vídeo no interior.
Repasamos o affaire Portomeñe, un enfrontamento de ideas e palabras entre o daquela conselleiro de Cultura e o escritor nos primeiros pasos do Centro Dramático, que lle pecharía as portas en 1985 ao non ser aceptado como actor para a montaxe de Follas novas, e que abriu un debate sobre a autonomía teatral no seo da profesión