
Angrois: traxedia en Compostela
Transparencia e obxectividade
Xoán Antón Pérez-LemaCando as vítimas molestan
Fátima Casas MorcilloO sistema Ertms entre Ourense e Santiago custou 164 millóns e non se utiliza
Entregouse en 2011, aínda que o proxecto deixaba fóra os últimos 7,5 quilómetros ata Compostela, tramo onde se produciu o sinistro. O presidente de Adif recoñece que o accidente teríase evitado con ese sistema de seguridade.
O maquinista, en liberdade con cargos
Foi inhabilitado e o maxistrado retiroulle o pasaporte e obrígao a comparecer cada semana no xulgado. O número de vítimas mortais do sinistro ascende e 79 tras o falecemento dun ferido. Hai aínda 70 pacientes ingresados, 22 deles en estado crítico.
Ana Pastor nega que se "culpabilizase" o maquinista do accidente
A ministra de Fomento rexeita que se criminalizase o condutor do tren por dicir que se tería que ter freado antes.
Silencio
Noela Blanco RodríguezGalicia non (só) chora
Xermán VarelaO tramo do accidente tiña o sistema de seguridade analóxico de hai medio século
Adif recoñece que as balizas dese tramo son analóxicas e que o Asfa Dixital aínda está en desenvolvemento para os equipos de vía. O accidente do tren podería terse evitado cunha baliza de 6.000 euros.
Feijóo: "Non poderemos borrar o que pasou; pido non esquecer tampouco o que fixemos"
Artigo do presidente da Xunta de Galicia a raíz do tráxico accidente ferroviario en Santiago de Compostela.
O maquinista, xa en comisaría, imputado por homicidio por imprudencia
O condutor do ferrocarril está á espera de declarar ante o xuíz. O número oficial de falecidos é de 78 logo de identificarse todos os cadáveres.
Goberno, Renfe e Adif centran no maquinista a responsabilidade do accidente
Está detido, acolleuse ao seu dereito a non declarar e non será posto a disposición este sábado. O ministro do Interior cre que "hai indicios razonábeis de que pode ter responsabilidade no sucedido".