
Feijóo nomea o seu cuarto director de Mobilidade en plena reestruturación das liñas de bus
“Non vai haber ningún cambio na política de transportes”, asegura o presidente.
“Non vai haber ningún cambio na política de transportes”, asegura o presidente.
O propietario do xigante do transporte, Raúl López, asegura non ter "plans" de venda da compañía, que admite movementos no terzo do seu accionariado que pertence a Abanca. Un grupo alemán e outro mexicano, entre as empresas potencialmente interesadas.
O conselleiro de Fomento de Castela e León, Juan Carlos Suárez-Quiñones, explica o modelo que quere adaptar a Xunta e que supón un custo para a Junta de 6 millóns de euros ao ano para dar servizo a 3.558 núcleos de poboación aos que non chega o bus regular.
DOSSIER | O autobús de liña en Galicia (2/2): Os servizos regulares teñen 7.500 paradas, por 23.500 dos servizos escolares
DOSSIER | O autobús de liña en Galicia (1/2): Liñas con ingresos de 2,4 millóns de euros ao ano combínanse con outras de só 1.200 euros.
O empresario lucense que xestiona o 60% das rutas de autobús de España está implicado en diferentes sumarios de corrupción que ameazan o seu emporio. Foi detido en marzo de 2015 con 60.000 euros en billetes que procedían do pagamento en negro de excursións de xubilados, segundo Vixilancia Aduaneira, e a xuíza De Lara investiga os seus agasallos a cargos de Defensa para facerse con adxudicacións de transporte do Exército.
O PP comeza a tramitar no Parlamento unha lei de urxencia para paliar a anulación da prórroga xeralizada das concesións de buses coa que, segundo o Supremo, o actual Goberno galego quebrantou a normativa da UE.
O Tribunal Supremo anula a ampliación das concesións coas empresas de transporte de viaxeiros que o Goberno de Feijóo aprobou pola vía de urxencia pouco despois de chegar ao poder.
Confebús pide que o xuíz que suspenda cautelarmente a actividade da plataforma, que pon en contacto xente que quere compartir automóbil. OCU defende a legalidade da web e os seus valores de consumo colaborativo.
CC.OO. presenta un informe que eleva a 104 os trens de media distancia eliminados polo Goberno. Reclaman a implantación das Cercanias en Galicia e denuncia que a diminución de frecuencias é unha forma de "expulsar" os usuarios e de xustificar novos recortes nos vindeiros meses.