“Non se pode acusar a Pastor ou Blanco de 80 homicidios pero teñen que responder no Congreso”
ENTREVISTA | Jesús Domínguez, presidente das vítimas de Angrois, considera que “os enxeñeiros son máis responsables que o maquinista porque non fixeron o seu traballo en tres ocasións” e reclama “acabar coas presións dos políticos que din cando poñer un tren en servizo”. VÍDEOS NO INTERIOR.
Catro anos de reproches dos xuíces a Adif pola súa “complexidade”, que dificulta aclarar Angrois
O aniversario do accidente chega tras a recente imputación do ex-director de Seguridade da empresa pública pola súa “actuación deficiente, por incompleta e parcial, na avaliación de riscos” da liña. LIÑA DE TEMPO INTERACTIVA NO INTERIOR.
MAPA INTERACTIVO | Así foi o accidente de Angrois
Reconstrución xeográfica e temporal do accidente do Alvia
O Consello de Contas censura que a Xunta modificase en 2015 máis do 10% do seu orzamento
O ente fiscalizador critica que o Goberno galego mova cartos dunhas partidas a outras “en base a estimacións e non a necesidades xurdidas”
Por que non é (tan) importante (agora) a ampliación do ERTMS ata a curva de Angrois?
O sistema de control constante da velocidade está instalado ata catro quilómetros antes, onde avisa ao maquinista de que ten que comezar a frear, pero no accidente non o fixo porque estaba desconectado a bordo dos trens. Agora, ademais de volver funcionar o ERTMS nos trens, o sistema convencional de respaldo ASFA está programado para evitar outro exceso de velocidade.
Vítimas de Angrois ao PP en Santiago: "Pidan perdón"
VÍDEO | Os afectados interviron no Pleno municipal do Concello, onde se encararon co portavoz popular e ex-conselleiro de Infraestruturas de Feijóo, Agustín Hernández
Entra en concurso Isolux Corsán, investigada por suborno no AVE galego
A sétima construtora de España recibiu en Galicia ducias de millóns en contratos públicos e subvencións para proxectos enerxéticos frustrados
As vítimas de Angrois piden unha nova análise técnica e a dimisión dos investigadores actuais
A análise realizada pola Comisión de Investigación de Accidentes Ferroviarios (CIAF) de Fomento non foi independente nin pescudou todas as posibles causas do sinistro máis alá do maquinista. A investigación técnica é unha das tres patas das súas reclamacións, xunto coa xudicial e a política.
A patronal recorre o plan de buses da Xunta e pide a súa paralización cautelar
As empresas argumentan que non está xustificada a adxudicación directa dos contratos
A primeira morte no AVE galego sáldase dez anos despois sen culpables penais
CRONOLOXÍA E MAPA INTERACTIVO As construtoras do viaduto do Carballiño que se veu abaixo en setembro de 2007 aceptan pagar unha maior indemnización civil ás vítimas a cambio de evitar o xuízo. Este venres cúmprense 16 anos do inicio das obras da alta velocidade galega
O cargo de Adif imputado por Angrois tenta diluír responsabilidades en Renfe e noutros países
O avogado de Andrés Cortabitarte, ex-director de Seguridade, quere que o instrutor lle pregunte á Axencia Ferroviaria Europea como se avaliaban os riscos noutros estados e se tamén tiña que facelo a empresa operadora do tren
Unha axencia da UE crítica con Fomento, clave no futuro da instrución de Angrois aos catro anos do sinistro
A visión europea servirá como desempate das peritaxes “discrepantes” sobre a responsabilidade de Adif ou do maquinista. A comisaria de Transporte tamén vén de encargarlle á Axencia Ferroviaria Europea un informe sobre a aplicación en España da normativa ferroviaria comunitaria