A Xunta admite que entre Vimianzo e a ría de Noia non caben máis eólicos porque xa están a afectar ás aves
Patrimonio Natural tomba varios proxectos co argumento similar de que xa hai “unha longa aliñación de aeroxeradores de máis de 30 quilómetros” que “obriga as aves a realizar grandes cambios de roteiro, co consecuente gasto enerxético que supón”
O Marisquiño, Pokémon... e se Angrois queda sen condenados?
A dificultade de concretar a responsabilidade penal en casos complexos pode deixar esa vía sen culpables e limitar o resarcimento das vítimas á indemnización civil, o que tamén pode pasar no caso do Alvia se as defensas de Adif e do maquinista teñen éxito nas súas estratexias
O PP gábase de levar "anos traballando" no Inventario de Zonas Húmidas, creado por lei en 2001 e aínda sen espazos inscritos
Os populares prevén para febreiro “a inclusión dun primeiro conxunto de espazos” no rexistro, paso previo a que poidan ser declarados Zona Húmida Protexida
Un experto matemático salienta a elevada probabilidade de accidente que había en Angrois
Enrique Castillo Ron, subcontratado por un dos peritos elixidos pola Xunta para analizar o risco matemático que había na liña Ourense-Santiago, lamenta que o sector ferroviario non teña tan interiorizados os erros humanos como nas centrais nucleares
Tres construtoras fixeron unha oferta "idéntica" nun concurso e Competencia da Xunta evita multalas polo seu propósito de emenda
As empresas eluden unha sanción a cambio de comprometerse a respectar a normativa da competencia e publicar nas súas webs e comunicar ás asociacións do sector ditos compromisos
O investigador de Angrois para Fomento ratifícase en que a causa do accidente foi o maquinista e a chamada que recibiu
Edmundo Parras, da Comisión de Investigación de Accidentes Ferroviarios (CIAF) do ministerio, insiste na súa independencia, que foi desmentida pola Audiencia da Coruña e a UE malia manobras políticas para tentar silenciar as críticas europeas
Responsabilidades fragmentadas e deseño xenérico: os reproches do perito independente a Adif polo accidente de Angrois
O experto, como antes varios xuíces, di que a “compartimentación” da empresa pública dificulta atribuír responsabilidades no deseño da liña, pero si sinala o seu ex-director de Seguridade acusado como responsable de desconectar o control de velocidade, o que aumentou o risco
O perito máis independente que analizou Angrois ratifica que Adif tiña a obriga de avaliar e paliar o risco da curva
O enxeñeiro encargado polo xulgado de estudar os sistemas de seguridade responde ao argumento de que no sistema ferroviario as curvas non son perigosas que “é como dicir que non o son as balas senón a velocidade que levan”
Plácido Castro, o home que non quería comprendernos
Liberal e progresista, internacionalista e nacionalista, anglófilo e irlandófilo: unha biografía afonda nunha figura esencial para a proxección internacional do galeguismo
A Xunta sancionou unha traballadora "como represalia" por denunciar o seu xefe
Dous días despois de que unha empregada de biblioteca pedise un expediente disciplinario contra o seu director, a Consellería de Cultura abriullo a ela e acabouna suspendendo 32 días de emprego e soldo, o que agora anula o Tribunal Superior
Adif ve debilitarse varias das súas mellores bazas de defensa no xuízo de Angrois
Dous dos tres peritos xudiciais supostamente independentes que veñen de declarar atacaron varios dos argumentos da empresa pública, e o terceiro xa deixou por escrito que incumpriu a normativa, como tamén dixo un experto da UE
O segundo perito xudicial de Angrois xustifica a duración da chamada que despistou o maquinista e tomba unha das defensas de Adif
O funcionario da Xunta que analizou a liña di que a conversa iniciada polo interventor non era tan intranscendente como se cría senón que obrigou o condutor a pensar nunha cuestión de seguridade, fronte á versión de Adif de que debía colgar antes