
Audasa recibirá 13,8 millóns pola rebaixa ilegal de Rande e A Barcala decidida por Rajoy en 2017
O Supremo obriga ao Estado a pagar xa esa débeda con independencia de que noutra causa xudicial se determine se a Xunta ten que asumir a metade
O Supremo obriga ao Estado a pagar xa esa débeda con independencia de que noutra causa xudicial se determine se a Xunta ten que asumir a metade
Pensado para financiar a aposta polo transporte público que supón o novo complexo intermodal, aínda non rematado, o ministerio asume que vai “incrementar a intensidade de tráfico”
O órgano consultivo avalou en 2000 a prórroga da concesión agora cuestionada pola UE pero hai dous meses salientou o “significativo aforro económico” que suporía recuperar a infraestrutura no canto de subvencionar as viaxes
A Comisión Europea confirma que emprendeu accións contra España só pola última prórroga, a aprobada polo Goberno de Aznar no ano 2000, apenas tres anos antes de privatizar a concesionaria da AP-9. O PP galego admite que as prolongacións da concesión son "cuestionables", pero pon o foco nas que non investiga a UE e sinala a antigos dirixentes como Touriño ou José Blanco e mesmo á UCD
En Colectivo anuncia que un dos seus obxectivos é que as persoas usuarias da autoestrada reclamen por todo o pagado en peaxes desde 2013 e cren que a apertura do procedemento pola UE "é unha noticia sen precedentes".
A Comisión Europea atende a denuncia da asociación En Colectivo e considera que a prolongación do ano 2000 incumpriu a normativa porque "equivale a unha nova concesión" que debe ser sometida a concurso público. Trátase da ampliación máis recente e prolongada e foi aprobada polo Goberno de Aznar, que outorgou a Audasa 25 anos máis, ata 2048, a cambio de estender a autoestrada ata Ferrol e tres anos máis tarde a privatizou
Os treitos entre Zaragoza e El Vendrell e Tarragona e La Jonquera foron construídos maioritariamente nos anos 70, moi pouco antes que a vía galega, que rematará a súa concesión no ano 2048. O pasado ano quedaron libres de peaxe as autoestradas entre Cádiz e Sevilla e Alacante e Tarragona e no 2018 a que une Burgos e Euskadi
O ministerio prevé construír apartadeiros para posibles incidencias de tráfico no acceso a Vigo, no que xa admite que se reducirá o nivel de servizo da autoestrada en horas punta
Segundo o ministerio, “o 19,4% dos tránsitos que realicen os vehículos lixeiros nos treitos de pago directo pasarán a ser gratuítos fronte ao 8% previo"
O Consello de Ministros autoriza de xeito excepcional o compromiso de gasto plurianual, que o Ministerio de Transportes cuantifica en 2.300 millóns de euros ata o remate da concesión da autoestrada dentro de 27 anos
O ministro Ábalos reitera en Santiago o compromiso de que as rebaixas na Autoestrada do Atlántico estean en vigor en xullo, pero admite que a tramitación administrativa é complexa
O ministerio asegura que a AP-9 está “entre os traxectos máis seguros, tendencia que se mantén nos últimos 17 anos”, período no que a concesionaria recibiu varias condenas tras tentar culpar de sinistros aos condutores