Do transbordador con 6.000 pasaxeiros ao mes ao “Xacobeo Transfer” con menos de mil: Rueda inaugura a nova mobilidade na foz do Miño
Portos de Galicia mantén avariado desde hai máis dun ano o embarcadoiro da Guarda, o que mantén paralizado o ferry e levou á Xunta a implantar embarcacións de menor tamaño orientadas aos peregrinos
Despoboación, transporte, inmoble ou lingua: os motivos oficiais polos que A Coruña terá a Axencia de Intelixencia Artificial
O BOE publica a valoración detallada dos diversos criterios que tivo en conta o Goberno de España para elixir a candidatura galega fronte ás de Alacante e Granada
A Xunta admite que o porto deportivo de Sanxenxo provocou "gran impacto" nunha praia tras velo en 2001 "ambientalmente viable"
Para conter agora a area que se reporá, o Goberno galego autoriza un novo dique de cen metros; pero Costas do Estado rexeita a pretensión de construír á vez un novo paseo marítimo nesa zona. Coa desaparición da praia o mar está a afectar directamente ás construcións, que xa tiveron que ser reforzadas
Non foi o mesmo pensar en Pontedeume que nun incendio: así explica Renfe a "perda de conciencia situacional" do maquinista de Angrois
O ex-xefe de Seguridade da operadora admite que o condutor do Alvia tiña a obriga de coller a chamada que lle fixo o interventor e que o despistou polas súas características concretas
Aplicar normas ou analizar riscos: o experto ferroviario da UE di que polas dúas vías Adif debera evitar o accidente de Angrois
Christopher Carr citou normativa concreta que ao seu ver debía cumprir Adif e que esta nega, pero tamén dixo que a directiva ferroviaria xeral da UE, de 2004, xa puña o foco en analizar riscos concretos máis alá de aplicar normas xenéricas
- Con vídeo Angrois: traxedia en Compostela
- Acontece
O experto ferroviario da UE di que Adif e Renfe tiñan a "obriga compartida" de controlar o exceso de velocidade en Angrois
Christopher Carr, figura clave na investigación do accidente, di que podían aplicarse tres medidas para evitar que a velocidade dependese “na súa totalidade do maquinista”. “Eu esperaría que cando menos se utilizase unha”, lamentou.
A empresa pública Ineco non avaliou a curva de Angrois porque Adif non llo pediu pero tampouco detectaría o risco que alí había
Como avaliadora independente da liña Ourense-Santiago limitábase a comprobar documentación e procedementos e trasladarllos a Adif, pero asumindo que debía ser o maquinista quen controlase a velocidade
A seguridade de Angrois dependía da "actitude" dos maquinistas malia catro accidentes previos similares noutros puntos
O ex-xefe de Seguridade de Renfe traza un fío de responsabilidades entre os investigadores de accidentes do ministerio, Adif e o seu departamento que acababa deixando a responsabilidade en mans dos condutores
"Se Renfe puidese poñer balizas, poría balizas en Angrois", di o ex-xefe de Seguridade da operadora
Antonio Lanchares, imputado durante a instrución do accidente, di que en anteriores sinistros por exceso de velocidade establecérase que non era preciso mellorar a seguridade automática e iso levou a non pedila para a curva de Santiago
"Un fallo único non pode ser a causa dun accidente", di un técnico que instalou a seguridade da liña na que descarrilou o Alvia
“Sempre debe haber algo que solvente ou corrixa a situación para que ese fallo non provoque un accidente”, di un enxeñeiro, que non puido aclarar ata que nivel se comprobou a existencia de riscos
A Xunta oculta o traballo do comité que anunciou Feijóo en xaneiro para aproveitar o AVE á Meseta
O Goberno galego rexeita sen dar explicacións unha petición de transparencia sobre a composición, datas de reunión, actas ou calquera documento elaborado polos supostos “expertos” anunciados polo daquela presidente
- Documentos O foco na transparencia
- Política
Rueda enviou a Sánchez as súas peticións para a última Cimeira Ibérica o día antes ás sete da tarde
O presidente anexou un documento de 60 páxinas á carta que dixo que enviaría "con tempo antes de que se celebre a Cimeira". Praza.gal tivo acceso á misiva e á documentación anexa