A Xunta autoriza 77 parques eólicos con medio milleiro de aeroxeradores e di que Suído, Barbanza ou Vimianzo xa teñen "masificación"
Os 2.200 MW agora autorizados polo Goberno galego, aos que se suman 712 MW do Estado avalados tamén pola Xunta noutros 7 parques, suporán aumentar nos dous próximos anos un 75% os 4.000 MW xa instalados
A xuíza di que un informe con "datos da Wikipedia" presentado por Adif para gabar a seguridade en España "non achega nada" sobre Angrois
Un técnico da Axencia Estatal de Seguridade Ferroviaria di no xuízo que fixeron o documento ante o “revuelo” nos medios de comunicación polas eivas de seguridade que estaba a evidenciar a comisión de investigación política de 2018 no Congreso
A Xunta tomba o eólico que afectaría a Xanceda polo benestar animal e a maior protección da produción ecolóxica
O Goberno galego declarou a pasada semana “de interese autonómico” a ampliación da explotación agrogandeira que agora, tras un acelerado intercambio de informes entre consellerías, esgrime como obstáculo para os aeroxeradores
Dous peritos da aseguradora de Renfe din que o cargo de Adif acusado por Angrois debía identificar o risco da curva
Un dos expertos di que o maquinista é só “o elo final” na cadea de eventos que levou ao accidente e apunta á actuación de Adif porque “que non sexa o elo final non quere dicir que non sexa causa directa” do sinistro
Primeiro eólico estatal con menos trámites ambientais: desmontaxe do aeroxerador se hai 3 choques de aves en perigo en 5 anos
O Ministerio para a Transición Ecolóxica autoriza un parque de 10 xeradores entre A Lama e Avión co novo procedemento que muda estudos ambientais previos por análises e correccións co parque xa construído
A Xunta admite que entre Vimianzo e a ría de Noia non caben máis eólicos porque xa están a afectar ás aves
Patrimonio Natural tomba varios proxectos co argumento similar de que xa hai “unha longa aliñación de aeroxeradores de máis de 30 quilómetros” que “obriga as aves a realizar grandes cambios de roteiro, co consecuente gasto enerxético que supón”
O Marisquiño, Pokémon... e se Angrois queda sen condenados?
A dificultade de concretar a responsabilidade penal en casos complexos pode deixar esa vía sen culpables e limitar o resarcimento das vítimas á indemnización civil, o que tamén pode pasar no caso do Alvia se as defensas de Adif e do maquinista teñen éxito nas súas estratexias
O PP gábase de levar "anos traballando" no Inventario de Zonas Húmidas, creado por lei en 2001 e aínda sen espazos inscritos
Os populares prevén para febreiro “a inclusión dun primeiro conxunto de espazos” no rexistro, paso previo a que poidan ser declarados Zona Húmida Protexida
Un experto matemático salienta a elevada probabilidade de accidente que había en Angrois
Enrique Castillo Ron, subcontratado por un dos peritos elixidos pola Xunta para analizar o risco matemático que había na liña Ourense-Santiago, lamenta que o sector ferroviario non teña tan interiorizados os erros humanos como nas centrais nucleares
Tres construtoras fixeron unha oferta "idéntica" nun concurso e Competencia da Xunta evita multalas polo seu propósito de emenda
As empresas eluden unha sanción a cambio de comprometerse a respectar a normativa da competencia e publicar nas súas webs e comunicar ás asociacións do sector ditos compromisos
O investigador de Angrois para Fomento ratifícase en que a causa do accidente foi o maquinista e a chamada que recibiu
Edmundo Parras, da Comisión de Investigación de Accidentes Ferroviarios (CIAF) do ministerio, insiste na súa independencia, que foi desmentida pola Audiencia da Coruña e a UE malia manobras políticas para tentar silenciar as críticas europeas
Responsabilidades fragmentadas e deseño xenérico: os reproches do perito independente a Adif polo accidente de Angrois
O experto, como antes varios xuíces, di que a “compartimentación” da empresa pública dificulta atribuír responsabilidades no deseño da liña, pero si sinala o seu ex-director de Seguridade acusado como responsable de desconectar o control de velocidade, o que aumentou o risco