- Con vídeo Angrois: traxedia en Compostela
- Acontece
O experto ferroviario da UE di que Adif e Renfe tiñan a "obriga compartida" de controlar o exceso de velocidade en Angrois
Christopher Carr, figura clave na investigación do accidente, di que podían aplicarse tres medidas para evitar que a velocidade dependese “na súa totalidade do maquinista”. “Eu esperaría que cando menos se utilizase unha”, lamentou.
A empresa pública Ineco non avaliou a curva de Angrois porque Adif non llo pediu pero tampouco detectaría o risco que alí había
Como avaliadora independente da liña Ourense-Santiago limitábase a comprobar documentación e procedementos e trasladarllos a Adif, pero asumindo que debía ser o maquinista quen controlase a velocidade
A seguridade de Angrois dependía da "actitude" dos maquinistas malia catro accidentes previos similares noutros puntos
O ex-xefe de Seguridade de Renfe traza un fío de responsabilidades entre os investigadores de accidentes do ministerio, Adif e o seu departamento que acababa deixando a responsabilidade en mans dos condutores
"Se Renfe puidese poñer balizas, poría balizas en Angrois", di o ex-xefe de Seguridade da operadora
Antonio Lanchares, imputado durante a instrución do accidente, di que en anteriores sinistros por exceso de velocidade establecérase que non era preciso mellorar a seguridade automática e iso levou a non pedila para a curva de Santiago
"Un fallo único non pode ser a causa dun accidente", di un técnico que instalou a seguridade da liña na que descarrilou o Alvia
“Sempre debe haber algo que solvente ou corrixa a situación para que ese fallo non provoque un accidente”, di un enxeñeiro, que non puido aclarar ata que nivel se comprobou a existencia de riscos
A Xunta oculta o traballo do comité que anunciou Feijóo en xaneiro para aproveitar o AVE á Meseta
O Goberno galego rexeita sen dar explicacións unha petición de transparencia sobre a composición, datas de reunión, actas ou calquera documento elaborado polos supostos “expertos” anunciados polo daquela presidente
- Documentos O foco na transparencia
- Política
Rueda enviou a Sánchez as súas peticións para a última Cimeira Ibérica o día antes ás sete da tarde
O presidente anexou un documento de 60 páxinas á carta que dixo que enviaría "con tempo antes de que se celebre a Cimeira". Praza.gal tivo acceso á misiva e á documentación anexa
A UE desembarca no xuízo de Angrois: de tombar a versión oficial á demora por un enderezo errado en centroeuropa
Comparece un experto da Axencia Ferroviaria Europea que puxo o foco en como Adif avaliara o risco de accidente por erro humano, informe contra cuxa divulgación manobrou en 2016 o Ministerio de Fomento de Ana Pastor
A Xunta xa elixiu seis homes e ningunha muller como Embaixadores do Camiño, e só lle quedan dous títulos por conceder
Con Mariano Rajoy e Carlos Herrera aínda sen recolleren os seus títulos, Rueda designa como sexto galardoado o ex-conselleiro Portomeñe, impulsor do Xacobeo 93
A Deputación de Ourense é a que menos axuda os concellos a implantar a administración electrónica
O Consello de Contas reprocha aos concellos medianos que non planifiquen orzamentos específicos para avanzar na súa dixitalización
A Xunta condecora o seu director xeral de Emerxencias por participar na evacuación dun cámping no incendio do Barbanza do pasado verán
Segundo o Goberno galego, a proposta do galardón, que o DOG atribúe ao propio Santiago Villanueva, partiu dun sindicato policial que soubo da súa intervención persoal en apoio dunha patrulla da policía autonómica
O xuízo de Angrois pescuda a responsabilidade de prever o risco entre os anacos de sistemas e treitos da liña Ourense-Santiago
Un técnico di que noutras liñas un avaliador independente analiza primeiro o funcionamento do sistema convencional ASFA e despois o máis avanzado ERTMS, pero aquí fíxose ao tempo e só no treito central da liña, non na curva do accidente